Mats van der Heijde

null
"Doe hard je best en doe waar je blij van wordt”, dat is Mats zijn motto. Over 15 jaar wil hij terug kijken en de bewoners met een glimlach zien. Daarom wil hij ontwikkelaar worden. Een thuis voor mensen ontwikkelen en het geluk van bewoners meetbaar maken. Dan zetten we een grote stap vooruit. Daarbij moeten projecten voor Mats karakter hebben. En ook verantwoord zijn voor de aarde. Hij communiceert zo raak en helder dat het onmogelijk is om hem niet te geloven. Mats gaat ervoor!
Trainee ontwikkelingsmanager