Contentmanager Imke Trompert gestart bij Blauwhoed

donderdag 23 mei 202408:43
null

Op een begrijpelijke en boeiende manier complexe informatie overbrengen. Dat is de kracht van Imke waarmee ze voor Blauwhoed een waardevolle schakel is. Per 1 mei is Imke gestart als contentmanager bij de Blauwhoed Studio.

Imke heeft een passie voor storytelling en kijkt ernaar uit om projecten van Blauwhoed tot leven te brengen met nieuwe content. Als afgestudeerde in technologie en innovatie heeft ze eerder haar kennis op het gebied van events, creatief denken en conceptontwikkeling direct in de praktijk gebracht bij verschillende bedrijven, zoals de Jamani group en Coty.

Imke wil met haar content inspireren en er meer toe doen:  

“Bij Blauwhoed draait het om leefomgevingen ontwikkelen die bijdragen aan de gezondheid en het geluk van de bewoners. Concreter en meer tastbaar kun je het haast niet maken. Ik kijk er naar uit om mijn vaardigheden op het gebied van branding, marketing en contentcreatie daarbij in te zetten.”

Yvonne van Mierlo, directeur Blauwhoed Studio, is opgetogen over de komst van Imke:

“Imke is actief en ondernemend maar ook een aanpakker met analytisch inzicht. Dat past heel goed bij Blauwhoed. Ik kijk ernaar uit om met Imke op een creatieve manier ons onderscheidend vermogen op de thema’s natuurinclusief, klimaatadaptief, welzijn, CO2reductie en social impact te laten zien.”